Allegro med på laget

Kommunikasjonshuset Allegro har tegnet samarbeidsavtale med Larvik Håndballklubb, noe som betyr en sterkere og tydeligere markedsprofilering for klubben.

Skrevet av NTH

– Allegro representerer en kompetanse som er helt unik, og vi er veldig fornøyd med å ha kanskje landets beste kommunikasjonshus til å være med på å bringe oss stadig nærmere målsettingen om å bli verdens beste håndballklubb, sier daglig leder i Larvik Håndballklubb, Bjørn-Gunnar Bruun Hansen.

Med seks kontorer fordelt på Vestfold, Telemark og Buskerud vil Allegro være en sterk bidragsyter til å skape oppmerksomhet om klubben, samtidig som budskap og visjoner blir ivaretatt.

– Vi vil være med der det skjer, og da er et samarbeid med Larvik Håndballklubb et naturlig valg for oss. Larvik Håndballklubb har et verdigrunnlag, opplegg og væremåte som på mange måter sammenfaller med hvordan vi liker å se på oss selv – offensive, nytenkende og kreative, sier daglig leder i Allegro Larvik, Geir Ellefsen.

Det er Allegro Larvik som har stått for layout på plakatene til helgens kamp mot Vipers Kristiansand. De har også designet dekoren i sponsorrommet i Arena, og vil også stå for layout på annen intern og ekstern markedskommunikasjon i tiden fremover.

– Det er alltid rom for forbedringer når det gjelder markedskommunikasjon, for eksempel utvikling i forhold til nye medier og hvordan kommunisere i forskjellige kanaler. Her er det mange muligheter, og jeg tror vi kan være en viktig bidragsyter for å få produsert det rette budskapet i de riktige kanalene. Jeg tror det er viktig å spille ball med en profesjonell aktør i markedskommunikative spørsmål for å få profilert seg best mulig, avslutter Ellefsen.